Microsoft Teams / Hybride werken

Hybride werken betekent dat jouw werknemers plaats- en tijd onafhankelijk werken. Op kantoor, thuis of een andere locatie. Vanaf desktop of laptop. Altijd en overal.

Meerderheid van de medewerkers geven aan hybride te willen blijven werken na corona.

Werknemers beschikken thuis over hun eigen tijd. Ook kunnen veel werknemers zich thuis beter concentreren, waardoor ze productiever zijn. Door dit te combineren met de sociale interactie en samenwerken op kantoor, biedt hybride werken het beste van twee werelden. De keuzevrijheid draagt bovendien bij aan een hoger werkgeluk.

Door een koppeling tussen een Telefonie-platform en Microsoft Teams heeft de Team gebruiker ‘Het beste van beide werelden!”

Ons advies is een is een gebruiksvriendelijk telefonieplatform te koppelen aan Microsoft Teams. De volledige bereikbaarheid van de Teams gebruikers kan zeer eenvoudig in een VoIP platform ingericht worden, de interne communicatie wordt binnen Teams afgehandeld en alle externe communicatie zal via VoIP verlopen. Het is zelfs mogelijk om binnen VoIP de niet teams gebruiker en Teams gebruikers als 1 bedrijf intern met elkaar te laten communiceren en samenwerken.

Alle functionaliteiten zoals je deze van een uitgebreide telefonieplatform gewend bent werken, denk hierbij aan:

  • Wachtrijen
  • Keuzemenu’s
  • Doorschakelingen
  • Belgroepen
  • Call pickup
  • Tijdscondities
  • Omleidingen
  • Vast mobiel en nog veel meer!

Belangrijkste functies:

  • Koppeling met teams op basis van gebruiker/seat
  • Volledige inkomende belroutering via VoIP (ook wachtrijen en keuzemenu)
  • Onderlinge gesprekken in Teams worden afgehandeld in Teams, (spraak/video/chat)
  • Alle uitgaande gesprekken via VoIP
  • Middels de Qaller kunnen bepalen of je bereikbaar wilt zijn op je Teams omgeving, via je mobiel of op een andere manier
  • Group pickup werkt
  • Shortcodes werken
Team VoIP Koppeling

Van groot belang voor een correcte communicatie is een Stabiele VPN-verbinding deze controleren wij voor u.

Hybride werken in de praktijk

Wanneer hybride werken goed wordt doorgevoerd, beschikken jouw werknemers over een moderne hybride werkplek. Van accountmanagers tot callcenter- en helpdeskmedewerkers: al jouw werknemers zijn in staat om zowel op kantoor als thuis professioneel en productief te werken. Ze kunnen overal op hun directe zakelijke telefoonnummer telefoongesprekken aannemen, in de wacht zetten of doorverbinden. Dit geldt ook voor groepsgesprekken waaraan de werknemers deelnemen.

Tijdens telefoongesprekken hebben ze toegang tot relevante (klant)gegevens op hun beeldscherm. Wanneer ze een online vergadering organiseren met bijvoorbeeld Microsoft Teams ziet de klant een professionele achtergrond (met logo, indien gewenst) en heeft men een stabiele verbinding en uitstekend beeld en geluid.

Door de aansluiting op, en de vast-mobielintegratie met,
de VoIP-telefooncentrale kan het gehele netwerk (telefoon- en internetlijnen, smartphones, aansluiting met de telecomprovider, camera’s etc.) worden gemonitord. Valt er iets uit, dan kan snel actie worden genomen. Dit biedt gemak, overzicht en veiligheid.

Kom jij nu net als honderden andere ondernemers ook in beweging om optimaal gebruik te maken van alle besparingen en nieuwste communicatie mogelijkheden geef dan in de QuickScan jouw advieswensen kenbaar.

Wij adviseren je eerst de mogelijkheden die je interesseren via het menu te bekijken om alvorens de QuickScan achter elkaar te bewerken. Bij een switchen van QuickScan naar menu gaan de invoerinfo verloren.

U informeert ons

Wij onderzoeken

Wij geven u advies

U overlegt en beslist

Telebroker voor optimale besparingen. Maak gebruik van onze onafhankelijk expertise in jouw voordeel.

Scroll naar boven